dijous, 6 d’octubre del 2011

Músicalleu 2011

Exposició a Can Patalarga en relació al festival Músicalleu


Acompanyament gràfic per a Músicalleu.
L'exposició s'inaugura el divendres 7 d'Octubre a les vuit de la tarda i es pot visitar del 8 al 30 d'octubre de 2011.

De més o menys tirada, en grans editorials o publicacions underground, hi ha artistes molt a prop que saben que val la pena confiar en el criteri d'un infant. Algú que va llegir el petit príncep diu que el va entendre. Que un infant necessita productes d'una qualitat inferior al nivell que sigui, estètic, de complexitat moral, etc. podria ser només una certesa d'un mal adult?

Podria ser que si... I així ens ho volen demostrar la gent de Músicalleu, que aquest any per acompanyar gràficament en festival eminentment musical ens transporten a món dels infants a través de les obres de diversos il·lustradors de contes per als més menuts de casa.




Acompañamiento gráfico para Músicalleu.
La exposición se inaugura el viernes 7 de Octubre a las ocho de la tarde y se puede visitar del 8 al 30 de octubre de 2011.

De más o menos tirada, en grandes editoriales o publicaciones underground, hay artistas muy cerca que saben que vale la pena confiar en el criterio de un niño. Alguien que leyó el pequeño príncipe dice que lo entendió. Que un niño necesita productos de una calidad inferior al nivel que sea, estético, de complejidad moral, etc. podría ser sólo una certeza de un mal adulto?

Podría ser que sí... Y así nos lo quieren demostrar la gente de Músicalleu, que este año para acompañar gráficamente en festival eminentemente musical nos transportan en mundo de los niños a través de las obras de varios ilustradores de cuentos para los más pequeños de casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada